kadłub jachtu Sprzedam

Katalog wyszukanych fraz

Książki-moja pasja

Temat: [Sprzedam] Miś łódka z duszą!!!
Jacht balastowy MIŚ kompletny.
Cena: 7 000 zł.
Długość całkowita 5,45
Szerokość 2,12
Zanurzenie ok. 80 cm
Kadłub sklejka laminowana
Pokład i kabina sklejka lakierowana
Maszt drewniany
Stan techniczny dobry.
Łódka z duszą!!!

Do obejrzenia w Jachrance nad zalewem Zegrzyńskim po wcześniejszym kontakcie telefonicznym
Kontakt telefoniczny 601270061
E-mail jola.bierdzinska@neostrada.pl

Link do aukcji na Allegro
Źródło: mechanika.win.pl/phpBB/viewtopic.php?t=265



Temat: Saturn
Witam
Mojego kolegę z Rzeszowa (niezbyt biegłego w sprawach internetu) życie zmusza do sprzedania Saturna 720. To bogata wersja regatowa:
kadłub i pokład laminat przekładkowy, maszt pełna opcja 9,8 m z Mastu, taperowany, wzmocniony na kolumnie wstawką, bom ażurowany. Żagle regatowe 30,8 m2, miecz stal nierdzena 200 kg (zalany ołowiem w dolnych partiach) + 250 kg balastu w dnie. Relingi z lekkich rurek, ażurowana zabudowa wnętrza, podłoga teak, osprzęt Ronstan, kabestany Harken, stopery Spinlock. Tapicerki pikowane, teakowy stół rozkładany na skrzyni miecza szybrowego, instalacja elektrycna, instalacja wentlacyjna i instalaja radiowa. Dodatkowo elektronika jachtowa. Jacht jest spasowany pod klasę T3, w której z powodzeiem startował, nawet na Zegrzu. Jacht jest po jednym sezonie.

Marek oczekuje za niego 56 000 zł, co nie jest wygurowaną ceną biorąc pod uwagę wyposażenie jachtu. Ewentualni zainteresowani mogą się kontaktować bezpośrednio z Markiem Szwedem, tel : 0602 211 712
Źródło: mechanika.win.pl/phpBB/viewtopic.php?t=69


Temat: UWAGA NA JACHT CASCO W PZU
Witajcie,

obiecałem napisać jak rozwinie się sprawa. A więc:

1. przyjechał rzeczoznawca od dachów nie od jachtów,
2. zrobił zdjęcia nie wiedząc co jest co i co jak się nazywa
3. sprawa ucichała na tydzień, może 10 dni
4. dzwonię do PZU
5. proszę mnie o przygotowanie wyceny naprawy
6. przedstawiam wycenę naprawy uwzględniając zakup kadłuba i wkładki u producenta. Koszt 7200 zł netto
7. pzu neguje mój kosztorys jako nieprofesjonalny, ma za mało stron i nie zostało w nim opisane ile godzin zajmie szkutnikom laminowanie, ile schnięcie żelkotu, ile malowanie, ile szlify, ile składanie w całość, ile pójdzie farby, podkładów itp / po krótce powinienem mieć program ala autotax który sam wyceni wszystko
8. pzu po kolejnych telefonach proponuje wypłatę połowy odszkodania tytułem zaliczki
9 pzu prosi o wycenę jachtu bo nie wiedzą jak zrobić. Pech chce że na internetowych giełdach nie ma takiego jachtu do sprzedania
10. pzu przelewa mniej niż 1/4 wyceny tytułem zaliczki na odszkodowanie
11. interwencja
12. pzu informuje że nie może zrobić wyceny no bo nie ma jak.
13. zastanawiam się nad przekazaniem sprawy do firmy zajmującej się odzyskiwaniem odszkodowań.
---------------------------------------------------------------

c.d.n
Źródło: forum.mazury.info.pl/viewtopic.php?t=1311


Temat: Wydobyto jacht zaginiony podczas nawałnicy z 2007r
kocur napisał :


Sławek, jak sam napisałeś
"Ja na swojej sasance mam takie rozwiazanie, tzn podwięzie wantowe sa mocowane na sruby na wylot z tym ,że nie mam odciagów , gdyz podwięzie sa mocowany przy owręzy"
a ja jeszcze dodam, że podwięzi te są mocowane w pobliżu solidnego wzmocnienia jakim jest kołnierz połączenia kadłuba z pokładem, solidnie zalaminowany od środka. A nie na burcie 30 cm od linni wodnej.


Ale zauwazyłeś , że nowsze konstrukcję mają zamocowane podwięzie wantowe na półpokładach z odciagami w kabinie. Podobno dlatego aby przy kładzeniu masztu wanty były stale napiete i maszt nie leciał na boki. takie rozwiązanie co prawda obciąża maszt , ale i z tym sobie poradzono stosując solidniejsze profile. W końcu to tylko jacht czarterowy Nie wiem jak sie mocuje obecnie odciagi , tzn do czego. Wydaje mi się ,że w miejscu mocowania odciagów powinno byc jakies konstrukcyjne wzmocnienie

Co do przyszłości jachtu to trzeba pilnie przeglądać ogłoszenia na wiosne np z powodu wyjazdu pilnie sprzedam Lagunę. Prawdopodobnie TU za groszę sprzeda wrak , ktoś w garazu włozy w to jeszcze 10 tyś i pchnie za 25 tys okazyjnie. I na pewno chetny się znajdzie. Takie zycie. I bedzie opowiadał , wiesz to taki dziadek sobie kupił i nie miał czasu zeglować, potrzebował kasy i trafiła się okazja

Sławek
Źródło: forum.mazury.info.pl/viewtopic.php?t=1115


Temat: Sprzedam jacht Spotrina 600 - rok prod 2002
Sprzedam jacht Spotrina 600
Sportina 600. Rok produkcji 2002. Gotowa do sezonu. Nie czarterowana. Kadłub Olecko. Stan bardzo dobry. Karta bezpieczeństwa. Zarejestrowana. [www.sportina600.cba.pl]
Cena.............: 19999
Miejscowość......: Gdańsk
E-mail...........: hl_guard@o2.pl
Imię nazwisko....: Jacek Zieliński
Numer telefonu...: 601671128
Źródło: giftex.pl/forumzeglarskie/viewtopic.php?t=19


Temat: Sprzedam Jacht BM 28
Jacht żaglowy o łącznej powierzchni żagli 40 m2, typ BM-28. Jednomasztowy, kadłub stalowy, rejon żeglugi „A” (żegluga oceaniczna) – bez ograniczeń. Długość kadłuba 8,60 mb. Możliwość wydłużenia zgodnie z dokumentacją do 9,20 mb przez przedłużenie (dospawanie) platformy kąpielowej.
Zanurzenie 1,05m.
Jacht 7-mio osobowy. Dwie koje dwuosobowe plus dwie koje jednoosobowe. Obszerna kabina nawigacyjna, kambuz z kuchenką gazową oraz wc na wodę morską. Instalacja wodna i elektryczna 12V i 230V. Napęd w porcie zapewnia spalinowy silnik Janmor o mocy 18kM z przekładnią Z. www.morek.prv.pl tel.0 509 67 44 77
Źródło: forum.zeglarskie.com/viewtopic.php?t=1167


Temat: Proszę o pomoc ocena mocowania kila
Mimo sympatii do tematu nie zgadzam się z teorią że pęknięcia w zamocowaniu kila są normalne. Z założenia kil powinien być zamocowany do kadłuba sztywno, i choć skłaniam się w stronę Skipbulby, że ledwo widoczną kreskę na antifulling'u można skwitować z angielska "shit happens", to w/w pęknięcia są efektem fuszerki budowniczego, albo, co typowe, wejściem na kamienie... Zdarzało mi się oglądać wiele jachtów i czasem widziałem takie rysy wokół balastu, które świadczyły o jednym lub drugim, od razu traciłem zainteresowanie
Osobiście znam kilka przypadków: podczas regat kolega na 40' jachcie ściął zakręt i uderzył w kamień. Ukończył regaty, potem wyjął łódkę z wody i zauważył kreskę w przedniej części połączenia balastu z kadłubem, trysnął nowy antifulling, łódka oczywiście w tym czasie stała na kilu, i w momencie gdy dźwig podnosił ja, by wrzucić do wody, zaczęła wyciekać jej tą kreską woda z zęzy... jacht został złomowany.
Mój dobry znajomy Zygi Kot, wyrznął w kamulca na 38' beneteau, pojawiła się rysa, kupił inny jacht, a tego od 5 lat nie może sprzedać...
Generalnie, w USA, gdzie jachtów jak grzybów po deszczu, te źle zrobione, albo „kopnięte”, sprzedawane są za bezcen, albo za opłaty portowe.
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=8010


Temat: Budowa jachtu stalowego
Jak się nie ubiegasz o KB i/lub CE to w zasadzie nadzór nad budową nie jest konieczny.
Teraz jeszcze jedna uwaga - to, że materiał na kadłub kosztuje 20 tyś zł absolutnie nie oznacza, że jacht zbudujesz za 50 tyś.
Będę brutalny:
- policz koszt ołowiu na balast
- policz koszt dobrych farb do stali
- policz koszt masztu i okuć
- policz koszt bloków, ściągaczy, lin, kabestanó, windy kotwicznej, łańcucha itp.
- policz koszt uszycia żagli
- policz koszt instalacji wewnętrznych
- policz koszt silnika, przekładni, itp.
- elektronika - w sumie jest najtańsza, ale też policz
- policz koszt wykonania wnętrza (szafki) i materiału na nie
Teraz z powyższych punktów wybierz te , których nie jestes w stanie sam wykonać i popatrz ile oczekują fachowcy.
Do tego jeszcze miejsce gdzie ma być łódka robiona. Pod chmurką raczej nie bardzo.
Teraz pomyśl o tym, ze gdy my będziemy żeglować, Ty będziesz budować (na żeglugę nie będzie Cię stać) i policz ile lat tak wytrzymasz zanim wszystko rzucisz w cholerę i dasz anons: "sprzedam jacht do wykończenia, mnie już wykończył"

Jacht jak dom - jak chcesz sam budować musisz mieć na wszystko gotówkę i maszyny.

** Dodano: 2009-09-19, 23:39 **
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=7675


Temat: Budowa jachtu stalowego

Ewentualna sprzedaż będzie o tyle łatwiejsza, że nie będzie to jakaś tam samoróbka tylko VdS albo Roberts na licencji, bedę mógł to sprzedać za granicą łatwiej.
Niestety, tu sie mylisz, to dalej bedzie samorobka a nie budowa stoczniowa i ze sprzedaza za granica nie bedzie tak jak myslisz. MamTroche doswiadczenia w temacie
bo jeden z przyjaciol rozpoczal budowe chyba najlepiej zrobionego Bruceo w Polsce
a drugi ten jacht skonczyl i to w znakomitym standardzie ( s/Y"Wanda-Maria").
Kadlub spawal profesjonalny spawacz stoczniowy, wszystkie spawy byly przeswietlane
a na koniec blachy po spawaniu byly prostowane przez kowala- zlota raczke.
Mysle ze nie potrafisz oszacowac kosztow wyposazenia kadluba.Dla przykladu
nowa porzadna tapicerka na jachcie 7,35 kosztowala mnie blisko 2 tys zl, wiesz
ile kosztuje jeden kabestan odpowiedniego rozmiaru na lodke 37 stop, itd,itp ?
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=7675


Temat: Remont jachtu typu Miś
A ja mam ogłoszenie dla osób, które się zastanawiają, czy nie zrobić jachtu Miś od początku.
Otóż mam do sprzedania WSZYSTKO do Misia, co potrzebne jest do uzbrojenia kadłuba - żagle, relingi, okucia, olinowania, mocowanie steru, balast, ster, miecz i dużo innych, i plany - wystarczy, że zbudujesz "tylko" kadłub.
Osobiście uważam, ze zdobycie takiego wyposażenia może być kosztowne finansowo lub/i czasowo.
Cena niewielka - zależy mi, by na miejsce mojego Misia, którego odbudowa niewiele by się różniła od budowy nowego jachtu, powstanie nowy.

PS. To ogłoszenie nie ma charakteru komercyjnego - bardziej mi zależy na tym by powstała nowa łódka, niż na otrzymaniu rynkowej ceny na to wyposażenie - dlatego proszę o nie usuwanie posta.
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=5910


Temat: Ciekawa impreza żeglarska
Przez trzy dni w dwóch halach wystawowych odbyło się szereg prelekcji,szkoleń i pokazów dla żeglarzy.
SAR prezentował sposoby ratownictwa na morzu.
Medycy omawiali udzielanie pierwszej pomocy,było też o hipotermii,
można było poćwiczyć resuscytację na manekinie.
Znani żeglarze opowiadali o sposobach bezpiecznego sztormowania,regatowcy uczyli trymowania żagli.
Można było wziąć udział w szkoleniu zakończonym egzaminem na licencję SRC.
Przedstawiciele Hempla,Internationala doradzali jak właściwie przeprowadzać remont kadłuba.
Było też parę pięknych starych jachtów,silniki z początku ubiegłego wieku stanowiły nie małą atrakcję.
Na "pchlim targu" można było sprzedać,kupić "szpeje" żeglarskie

W sumie; ciekawa i pożyteczna impreza którą warto było odwiedzić - może kiedyś i u nas coś takiego zaistnieje.

** Dodano: 2010-03-07, 13:20 **
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=8556


Temat: Wybor jachtu - byc czy nie byc? Oto pytanie!
Popieram ideę Jaromira kupić i pływać, jakieś "micro" załatwi najszybciej temat. Już raz miesiąc wcześniej próbowałem zwrócić Twą uwagę tą ofertę P. Pieśniewskiego ale wtedy rozważałeś inne pomysły.

2009-12-21

Sprzedam jacht Jumper 20

Jacht turystyczny o nazwie S-WING został zbudowany w 2008 r., a zwodowany na początku 2009 r.

Dane techniczne jachtu:
Długość 5,99 m
Szerokość 2,50 m
Zanurzenie 1,30/0,25 m
Masa 740 kg
Miecz szybrowy 120 kg
Balast wewnętrzny 160 kg
Pow. żagli 17,47 m2


Jacht dostosowany do regat według formuły PPJK w klasie T1. Zdobył v-mistrzostwo Warszawy 2009.

Osprzęt firmy Ronstan, maszt francuskiej firmy AG plus, żagle uszyte przez Apollo Sails z tkaniny Ripstop. Fok zwijany na rolerze sztagowym. Zabudowa wnętrza zawiera 2 koje pojedyncze w mesie, podwójną koję dziobową- wszystkie z materacami 8 cm, 2 szafki, bakisty w kojach oraz bakistę podkokpitową. W kokpicie bakista na prawej burcie oraz achterpik, świetlik wentylacyjny na pokładzie dziobowym.

Cena jachtu zł wraz z profilowym łożem dopasowanym do kadłuba-- 25 tys. (do dyskusji)

Tel. 605-586309 lub 022-8428452; e-mail: j.piesniewski@aster.pl

cena do dyskusji zwracam uwagę na ten akapit
Ja bliżej tych łódek nie znam ale mam wrażenie że to dobry start dla Ciebie po co wypożyczać laserki jak możesz mieć w Nieporęcie własną łódkę o mocno regatowym charakterze.
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=8244


Temat: Antila 26 .
każda firma (szkutnia, stocznia) wprowadzająca do obiegu (sprzedająca) jacht musi zrobić jego certyfikacje w instytucji notyfikowanej (np. PRS).

Również części, jak np. kadłub, pokład, miecz , ster, maszt itp. Tak, że jak kupujesz jacht w częściach to na każdą z nich musisz żądać CE. Potem go składasz, dokładasz co chcesz, pływasz i nie musisz certyfikować jako całość, pod warunkiem, że użytkujesz go do prywatnej turystyki jako właściciel i nie wolno Ci go sprzedać przez min. 5 lat (wprowadzanie do obrotu). Jak będziesz ten jacht chciał sprzedać przed upływem 5 lat to musisz go certyfikować jako całość.

** Dodano: 2009-01-22, 20:42 **
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=6271


Temat: Kółko żeglarskie

A może jest ktoś tutaj z SGGW i chciałby się przyłączyć do organizacji tego, albo jest ktoś kto w takiej organizacji jest i mógłby powiedzieć jak wygląda to od środka??
Wprawdzie na SGGW nie studiowałem, ale dobrze pamiętam że w latach 80-tych ub. wieku jakiś klub żeglarski tam istniał. Nawet widziałem kadłub stalowego morskiego jachtu stojący na terenie ursynowskiej kotłowni. Potem przeniesiono do na teren AZS przy Wale Miedzeszyńskim, gdzie został sprzedany, a nowy właściciel odciął palnikiem nadbudówkę zabierając resztę...
A na jachtach śródlądladowych położył łapę Zarząd Środowiskowy AZS, i również je sprzedał. Podobny los spotkał i pozostałe kluby, w tym i AKŻ do którego należałem. Tylko SKŻ PW w porę zwietrzył pismo nosem i wystąpił ze struktur AZS,wywołując wściekłość sekretarza AZS, tow. Dariusza Piekuta. Teraz jachty skonfiskowane zlikwidowanym klubom dożywają swoich ostatnich dni w Zegrzu Pd, obok sprowadzonych tam nieco później jachtów z ośrodka Wilkasy. Jest to w istocie zwykła komercyjna bida-wypożyczalnia, nie żaden klub.
Dlatego odradzam jakikolwiek patronat nie tylko PZŻ, ale i warszawskiego AZS. Po co marnować zapał młodych ludzi? Już lepiej pochodzić po warszawskich nadwiślańskich klubach żeglarskich, i popytać czy nie ma tam jakiejś łodki do sprzedania. I tak "Zabujczego Oriona" do remontu można nabyć za jakieś 4 tys. zł...

Pozdrawiam
Tomek Janiszewski
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=5603


Temat: ile moze kosztowac budowa jachtu 20-25 m?

najlepsze wyjscie to kompozyt..... najmniej problemow z naprawami i konserwacja
Nie byłbym tego taki pewien. Widziałem prawie stuletnie kadłuby stalowe czy drewniane, natomiast kompozytowych nie ( ktoś może mi zarzucić że po prostu tak dawno temu nie budowano z laminatów no i niestety muszę się zgodzić). Jeżeli chodzi o konserwację - wrzuć w wyszukiwarkę na forum słowo "osmoza" i zobaczysz o co chodzi z laminatem. Natomiast dobrze pospawany kadłub stalowy (i dobrze konserwowany) może wytrzymać baardzo długo , i jak gdzieś "przy....lisz " to go najwyżej pogniesz. A przy tej samej sile uderzenia kompozyt po prostu pęknie. No ale to w skrajnych sytuacjach. Ale pomyśl, czemu czarterownie po kilku latach pozbywają się laminatowych kadłubów póki jeszcze sąw takim stanie że można je sprzedać ? I czemu tak powyżej 30 lat uzywane jachty ( duże o jakim piszesz) są stalowe lub drewniane ? laminaty już wtedy były....
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=3542


Temat: Do sprzedania ładny FINN oraz Skiff Topper ISO
Witam, mam do sprzedania ładnego Finna -Taylor, laminat.
W komplecie 2 żagle z czego jeden North Sails Cevlarowy - 2 sezony!! oraz 1 dakronowy - stan bardzo dobry, pokrowiec na jacht, wózek slipowy, maszt Needlespar alu, taperowany, bom alu czarny, pompki podcisnieniowe, pasy, fały wyprowadzone na burty!

Oraz 2 osobowy skiff Topper ISO (pasy balastowe, jeden trapez, genaker, skrzydła balastowe)
Jacht klasą przypomina 470 - zblizona pow żagli ok 14m2 + genaker.
W komplecie 2 pełne zestawy żągli mylarowych (grot, fok , genaker)
Przyczepa samochodowa oraz wózek slipowy
2 pokrowce na kadłub, worki na żągle, snuffer na genaker, wytyk, maszszt bom Super Sparsa -Jacht swietnie wyposażony w super stanie, wszystko sprawne działa, nie wymaga żadnego wkładu.
Osprzęt w całości RONSTAN

Kontakt Mateusz: 503483995
lub dedzio86@wp.pl

zdjecia do obydwu jachtów na allegro:

FINN: http://www.allegro.pl/ite...zek_pokrow.html

ISO: http://www.allegro.pl/ite..._przyczepa.html
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=8846